divendres, 11 de desembre del 2015

DIBUIX AMB PAPER DE SEDA

Hola de nou amics i amigues!!
La tècnica que t'explico avui és per a treballar la motricitat fina tant en els infants com en els més grans.

El material que necessites és:
  • Paper de seda
  • Mitja cartolina (color indiferent)
  • Cola líquida
  • Pinzell
El primer que has de fer, és agafar la cartolina i fer-hi un dibuix. El que tu vulguis, però preferiblement hauria de ser senzill i amb pocs detalls.

Un cop el dibuix està acabat, has de decidir quins colors necessitaràs, i buscar paper de seda d'aquests colors. Amb el paper de seda has de fer moltes boles petites per tal d'omplir el dibuix.

Finalment, quan tinguis les boles fetes, amb la cola les has d'anar enganxant fen que no es vegi la cartolina del fons. 

És una tècnica que pot durar molts dies, però un cop acabada veuràs que queda preciós i amb un tacte molt agradable.

Jo vaig decidir fer un Minion, i aquí el teniu:

Què et sembla? Em va costar molts dies fer-lo, però quan el vaig acabar em vaig sentir molt bé i em vaig posar molt contenta!!

En fi, espero que aquesta tècnica t'hagi agradat igual o més que a mi. Una forta abraçada i ens llegim la setmana que bé!!!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada